Tuesday 13 December 2011

I care about you ♥

Happy :)
我要的快乐很简单  而我今天也得到了
Although I know this happiness won't stay long , but I still really appreciate .... and I will keep it very well , okay.
I still care about you , I really am :( I don't want to lie anymore ... My heart hurts when you told me that....
I won't mind  if I am not the first people who know that , but at least , you still told me that . I am really glad .




我并没有很好 也不怎么伟大  但我还是会心疼你的一切 , 一切。
哈我没有在EMO噢 只是想到什么就说什么:)
此时此刻的我  拥有着这样的心情。
I just want to let you know , no matter you will see this or not , probably not haha:)
I will always be there for you , I wish to help you , ya , in anyway :(
I just want you to be happy , and that's enough for me .
I just want the best for you ........If I can't give the happiness you've been dreaming of , I wish someone better could do this for me .
I will be sad , I will be regretted . But I know , this is the only thing I can help ... 至少我是怎么想的。






成熟 没有谁是完全成熟的。
我懂很多,恩 至少比普通家庭还来得多。
但我还是不够成熟 在很多方面 。感情  生活  都处理得很不妥当。
我还在学习  我只盼我能够更加懂事。




我不知道我还缺了些什么  放心我会立刻填补。
不管在爱情上 还是友情上  我都好失败。
我很珍惜我认识的每一个人  我知道是缘分把我们带在一起。
但我不能做到全方位最好的  恩 无论我多么的想要。
我自卑  我没有信心。
你也经常这样说我...恩 以前。








别怪我狠心  因为我真的狠不下心。


别翻阅我的过去。





No comments:

Post a Comment