Sunday 25 December 2011

last christmas ♥

Away in a manger , No crib for his bed .The little Lord Jesus , laid down his sweet head .
The stars in the bright sky , looked down where he lays .
The little Lord Jesus , asleep on the hay .
The cattle are lowing , the poor baby wakes .
But little Lord Jesus , no crying he makes .
I love THEE Lord Jesus , look down from the sky .
And stay by my side , till morning is nigh .
Be near me , Lord Jesus I ask THEE to stay .
Close by me forever and love me I pray .
Bless all the dear children , in thy tender care .
And take us to heaven , and stay with THEE there .


Merry Christmas ♥ :DD



















今天圣诞节 也是我的小熊Ire Ire 的生日哦,他4岁了
他是我这辈子第一份圣诞礼物 就在圣诞节的夜晚   他被带到我的面前:DD
他跟着我   陪我经历了好多好多。他陪我乘坐飞机  在我难过的时候抱着我  actually是我强抱他-.-
我很爱他 我要永远得陪着他。


哈 话说 拿完成绩之后  我就离开这里了。
哈哈 在KL看到2个帅哥 !!! 2个!!!
很讨厌自己看到帅哥的时候那种pattern,很恶心yer~-.-
anyway,他们只是过客。:)有缘见一面 我很感恩。


圣诞一过 也意味着新的一年要来了。
下个星期天 就是 2012年1月1号了呢
来谁要约我倒数呀~~嘻嘻。
要开学了 不知道为什么今年我好期待开学  我想读书。
还是那句 珍惜。
珍惜所有 珍惜一切。






回忆淡了 狂烈灭了。
再执著也许只是念旧。:)
















蜕变.....

No comments:

Post a Comment